FANDOM

Krasnoludy (地精種, Dowāfu, Dwarf) są 8 rasą w rankingu Exceed. Mieszkają w Harden Fell, drugim co do wielkości kraju Disboard i rywalizują z Elven Gard Elfów. Chociaż nie są w stanie używać magii bezpośrednio,są najlepsi w tworzeniu magicznych maszyn, co pokazała ich zaawansowana technologia krasnoludów w Tomie 6 podczas Wielkiej Wojny.

Są twórcami E-Bomb, najpotężniejszej broni kreacji, jaką świat kiedykolwiek widział. Jego moc była w stanie zabić Old Deus. Krasnoludy planowały przetestować bombę na kontynencie Lucia, co doprowadziło do tymczasowego sojuszu z wilkołakami zamieszkującymi kontynent. Pozwoliło to planowi, który Riku przygotował, by wejść w pełny ruch w momencie, gdy z góry ustalona zasadzka Zwierzołaków włamała się do odkrytego obiektu krasnoludów, a następnie uciekła z kontynentu. To także pozwoliło Riku zmierzyć się z Shinku Nilvalen w grze o informacje dotyczących Áka Si Anse i krasnoludów. W odpowiedzi na to krasnoludy stały się sojusznikami z Gigantami jako środek ochronny. A także kilka Phantasma, które były na przyjaznych warunkach.

Według Riku krasnoludzka rasa "chciała zniszczyć cały świat", dając nam więcej informacji na temat okrucieństwa Krasnoludów wobec większości innych ras.