FANDOM

179 Duchów Imanity, z jednym członkiem określanym jako "Duch", jest ostatnią grupą Imanity, która pomogła zmienić informacje w celu zakończenia Wielkiej Wojny. Podczas gdy większość z nich jest bezimienna, wiemy, że całe Imanity przyjęło i przestrzegało Sześć Zasad. Mówili o sobie "Duchy" dla wszystkich innych ras i byli najbardziej zauważalni, gdy Riku zwabił Shinku Nilvalen stwierdzając, że był niczym więcej niż Duchem, a ponieważ był taki, wygra. Nie ma jednego wyraźnego przywódcy, ale łańcuch dowodzenia zmienia się z człowieka na człowieka. Jako liderów można zauważyć: Corone Dora, Riku Dora, Shuvi Dora i Lily (tymczasowo).

Podczas gdy w skład 179 Duchów wchodzą Corone, Shuvi to większość to mężczyźni. Wydaje się, że większość ma co najmniej 16 lat, do 30 lat.

Dzięki wysiłkom 179 Duchów, byli oni w stanie zakończyć Wielką Wojnę i ostatecznie stworzyli największy naród Elchea, gdy Dziesięć Zasad zostało stworzonych jako prawo po narodzeniu Disboard przez Jedynego Prawdziwego Boga Teta. Z biegiem czasu jednak inne rasy dostosowywały się lub migrowały na terytorium wygrane przez Imanity, powoli odbierając ziemię pod rządami Imanity.

Znani Członkowie